لوکال سئو چیست؟

حتماً در صفحه نتایج جستجو گوگل متوجه شده‌اید که گاهی اوقات نتایج جستجو همراه با نقشه،نشانی،شماره تماس و رتبه‌بندی در بالای صفحه نمایش داده می‌شود.

مقصود از لوکال سئو همین است. در اصل سئو محلی روندی برای بهینه‌سازی سایت شما برای بهبود جایگاه آن در نتایج جستجوی محلی گوگل یا مکان جغرافیایی کاربران است که تأثیر غیرقابل انکاری در بهبود کسب‌وکار شما دارد.

در لوکال سئو مشتریان به شما امتیاز می دهند و قابلیت تبادل دیدگاه وجود دارد.امتیاز دهی از سوی مشتریان و همچنین گذاشتن نظرات سبب افزایش اعتبار شما و جلب اعتماد مشتریان می گردد.

لوکال سئو شما را در صدر جستجوی گوگل قرار می دهد و نیمی از صفحه ابتدایی را به خود اختصاص میدهید. نمایش اطلاعات و موقعیت جغرافیایی شما از دیگر امتیازاتی است که در اثر بهره گیری از لوکال سئو کسب خواهید کرد.
لوکال سئو منعطف بوده و در هر نمایشگری متناسب با آن خود را تطابق می دهد.

مشتریان شما هر زمان از شبانه روز که بخواهند به شما دسترسی خواهند داشت. با لوکال سئو آدرس ، شماره تلفن و ساعت کاری شما در صفحه اول گوگل برای مشتریان نمایش داده خواهد شد.
کاربرانی که با موبایل خود وارد گوگل شده باشند میتوانند با کلیک بر روی شماره تماس مستقیما شماره گیری کنند.

فاکتور های لوکال سئو :

۱۰ حقیقت جذاب در مورد سئو وبسایت

۱- پنج نتیجه اول موجود در صفحه موتورهای جستجو ۷۵ درصد کل کلیک های کاربران را به خود اختصاص می دهند .

۲- هر ماهه در حدود ۱۳۱ میلیارد جستجو توسط موتورهای جستجو انجام می شود

۳- ۷۰% کل کلیک هایی که بر روی لینک ها انجام می شود از کلیک بر روی نتایج ارگانیک موتورهای جستجو نشات میگیرد .

۴- گوگل ۶۵ تا ۷۰ درصد کل بازار موتورهای جستجو را در دست دارد

۵- برای ۸۱ درصد از کسب و کارها اهمیت وبلاگ آنها از تمام دارایی های دیگرشان بیشتر است .

۶- جستجو و فرستادن ایمیل درصدر فعالیت های اینترنتی می باشند .

۷- عناوین صفحات از مهمترین عناصر تشکیل دهنده صفحات پس از محتوای آنها می باشند .

۸- مفهوم سئو ۷۵ درصد به سئوی offpage و ۲۵ درصد به سئوی onpage اختصاص دارد .

۹- ۷۰ تا ۸۰ درصد کاربران توجهی به لینک های  پولی که در گوگل وجود دارند نمی کنند .

۱۰- بیش از ۷۰ درصد از کاربران از دستگاه موبایل خود برای انجام جستجو استفاده می کنند .