با سلام و احترام به دعوت دوستان مجموعه فعال فراسان، در 21 و 22 خرداد 98 در شهر مشهد کارگاه 6 ساعته گیمیفیکیشن و هک رشد خواهم داشت. محل برگزاری: مشهد – بلوار دانش آموز – دانش آموز 13 – […]
با سلام آخرین جمعه آبان ماه که میشه همون 26م آبان در نمایشگاه رسانه های دیجیتال در کارگاه A از ساعت 16 تا 18 کارگاه گیمیفیکیشن دارم و به تشریح این متدولوژی جذاب و چگونگی استفادهش در کسب و کار، […]
این گزارش به کوشش مهلا فرازمند، گزارشگر روزنامه فرصت امروز در شنبه، 22 آبان و دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند منتشر شده است. بازاریابی و فروش یکی از مهمترین ارکان در هر کسب و کاری است و شرکتها […]
با سلام اگر در یزد ساکن هستید خوشحال میشم که در کارگاه روز هشت مهر که در شهر یزد و در پارک علم و فناوری اقبال یزد با همکاری تیم گاتریم، شرکت دانش بنیان پیشگامان پرواز، کانون تبلیغاتی کروشه و […]
احتمالا بارها از خود پرسیده اید بازی های رایانه ای و تلفن همراه چرا ساعت های طولانی افراد را مبهوت خود کرده و به اصطلاح معتاد! میکنند. بازی ها چه خصوصیتی دارند که افراد را به سمت خود میکشند؟ علت […]
با تلاش مجموعه خوب گاتریم، مجموعه کارگاههای گیمیفیکیشن را در روز 11 شهریور، در تهران آغاز خواهیم کرد. مدت زیادی نیست در کسب و کارهای جهان به گیمیفیکیشن و تمایل در پیادهسازی اون جالب توجه شده و من هم تصمیم […]
به فعالیتی که با میل و کاملا اختیاری و تنها باهدف سرگرمی و تفریح در اوقات فراغت انجام می شود، بازی میگویند. بازی چه شرایطی دارد؟ – بازی، فعالیتی اختیاری است. – شخص می تواند آن را به دلخواه خود […]
بازیپردازی (گیمیفیکیشن) تکنیکی است که شرکتها میتوانند علاوه بر فضای کسب وکار خود، در زمینه تجارت و آموزش نیز از آن استفاده کنند. طبق گزارش مجله فوربس، بیش از 70 درصد شرکتها و کمپانیهای بزرگ جهان از سال 2013 استفاده […]
بازی پردازی(گیمیفیکیشن) تکنیکی است که بسیاری از کسبوکارها برای متنوعسازی فضای خود از آن استفاده میکنند. یکی از مهمترین علل جذابیت گیمیفیکیشن، سادهسازی و سرگرمکننده کردن فعالیتهای روزمره و خستهکننده است. اما این مسئله فقط به فضای کسبوکار و ارتباط […]