با سلام و احترام به دعوت دوستان مجموعه فعال فراسان، در 21 و 22 خرداد 98 در شهر مشهد کارگاه 6 ساعته گیمیفیکیشن و هک رشد خواهم داشت. محل برگزاری: مشهد – بلوار دانش آموز – دانش آموز 13 – […]
با سلام آخرین جمعه آبان ماه که میشه همون 26م آبان در نمایشگاه رسانه های دیجیتال در کارگاه A از ساعت 16 تا 18 کارگاه گیمیفیکیشن دارم و به تشریح این متدولوژی جذاب و چگونگی استفادهش در کسب و کار، […]
این گزارش به تلاش سرکارخانم هدی رضایی در روزنامه فرصت امروز در شنبه 13 آذر 95 منتشر شده است همچنین در سایت دنیای تبلیغات نیز منتشر شده است امروزه تمایل برندها به فعالیت در اینستاگرام افزایش یافته و هر روزه […]
با سلام اگر در یزد ساکن هستید خوشحال میشم که در کارگاه روز هشت مهر که در شهر یزد و در پارک علم و فناوری اقبال یزد با همکاری تیم گاتریم، شرکت دانش بنیان پیشگامان پرواز، کانون تبلیغاتی کروشه و […]
احتمالا بارها از خود پرسیده اید بازی های رایانه ای و تلفن همراه چرا ساعت های طولانی افراد را مبهوت خود کرده و به اصطلاح معتاد! میکنند. بازی ها چه خصوصیتی دارند که افراد را به سمت خود میکشند؟ علت […]
با تلاش مجموعه خوب گاتریم، مجموعه کارگاههای گیمیفیکیشن را در روز 11 شهریور، در تهران آغاز خواهیم کرد. مدت زیادی نیست در کسب و کارهای جهان به گیمیفیکیشن و تمایل در پیادهسازی اون جالب توجه شده و من هم تصمیم […]
به فعالیتی که با میل و کاملا اختیاری و تنها باهدف سرگرمی و تفریح در اوقات فراغت انجام می شود، بازی میگویند. بازی چه شرایطی دارد؟ – بازی، فعالیتی اختیاری است. – شخص می تواند آن را به دلخواه خود […]
بازیپردازی (گیمیفیکیشن) تکنیکی است که شرکتها میتوانند علاوه بر فضای کسب وکار خود، در زمینه تجارت و آموزش نیز از آن استفاده کنند. طبق گزارش مجله فوربس، بیش از 70 درصد شرکتها و کمپانیهای بزرگ جهان از سال 2013 استفاده […]
بازی پردازی(گیمیفیکیشن) تکنیکی است که بسیاری از کسبوکارها برای متنوعسازی فضای خود از آن استفاده میکنند. یکی از مهمترین علل جذابیت گیمیفیکیشن، سادهسازی و سرگرمکننده کردن فعالیتهای روزمره و خستهکننده است. اما این مسئله فقط به فضای کسبوکار و ارتباط […]