hamidHastamhamidHastamhamidHastamhamidHastam
  • خانه
  • درباره من
  • گیمیفیکیشن چیست؟
  • همکاری با همید
  • تماس با من
  • صفحه نخست
  • بلاگ
  • دیجیتال مارکتینگ
  • انواع بازدید سایت چیست؟
نکات سئو برای کارآفرینان و فعالان استارتاپ ها
15 ژوئن 2017
کارگاه گیمیفیکیشن در نمایشگاه رسانه های دیجیتال
10 نوامبر 2017

انواع بازدید سایت چیست؟

تمام اصول سئو سایت با این هدف پیش می رود که میزان ترافیک و بازدید سایت افزایش یابد. در این صورت این سایت در رنکینگ گوگل، در رتبه مناسبی قرار خواهد گرفت. البته قبلا هم گفته شده است که وجود هر کاربری برای سایت مناسب نیست بلکه تنها کاربر ثابت، می تواند به طور موفقیت آمیزی، رتبه سایت شما را بالا ببرد در حالی که تاثیر آن ماندگار است. اما نکته جالب که لازم است بدانید، طبق اصول سئو و نظر همیدفدایی، بازدیدهای سایت به سه نوع تقسیم می‌شوند:

بازدیدهای واقعی (ارگانیک)

این نوع بازدید مربوط به زمانی می شود که در نتیجه جست و جوی کاربر از گوگل حاصل می شود.

بازدیدهای خریداری شده از گوگل

در این حالت، شما به گوگل هزینه ای پرداخت می کنید تا لینک سایت شما را در قسمتی از صفحه خود تبلیغ کند و با این کار شما تبلیغات انجام داده اید در نتیجه علنا بازدید را خریداری کرده اید.

بازدیدهای حاصل از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

این نوع از بازدیدها، با اطلاع قبلی از برند، فعالیت یا محصول شما به وبسایت شما سر خواهند زد و احتمال اکشن در این‌گونه بازدیدها بالاتر خواهد بود.

 

خرید بازدید سایت (از گوگل یا سایت‌های دیگر) بین وبمسترها اهمیت زیادی داشت، زیرا سریع‌تر می‌توانستند رتبه خود را در گوگل بالا ببرند ولی این کار معایبی دارد که توصیه می شود خرید بازدید صورت نگیرد:

ممکن است بازدیدها واقعی نباشد

گاهی اوقات وبمسترها، بسته‌های بازدید خریداری می کنند و تا چند روز مشاهده می کنند که سریعا رتبه ان ها افزایش یافته ولی پس از آن افت و بازگشت مجدد به خانه اول را مشاهده خواهند نمود. این نشان می دهد که کاربها واقعی نبوده اند زیرا اگر این گونه بود باز هم در روزهای آتی، از سایت شما بازدید می کردند.

بازدید ها واقعی است ولی ارتباط با سایت شما ندارد

اگر فرض کنیم که بازدیدها هم واقعی باشد، ولی اگر کاربر به موضوع سایت شما علاقه ای نداشته باشد، باز هم تاثیر نخواهد داشت چون این بازدیدها هدفمند نیستند. در این صورت این کاربرها، سریعا سایت شما را ترک می کنند. در نتیجه ضریب بازگشت سایت شما بالا می رود و این مسئله برای گوگل بدان معنا است که کیفیت سایت شما پایین است در نتیجه تاثیر منفی بر رنکینگ سایت شما خواهد گذاشت.

افزایش بازدید، سودی برای شما ندارد

این مسئله درباره سایت‌هایی که فروش محصول دارند خیلی مهم است. زمانی که شما تمایل دارید بازدید سایت خود را بالا ببرید مسلما برای این است که فروش محصول یا خدمت شما زیاد شود، پس اگر کاربرها غیرواقعی باشند، نه تنها سودی برای شما ندارند بلکه هزینه شما برای خرید بازدید هم هدر رفته است و منابعی هم احتمالا از دست رفته است.

اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

4 فوریه 2023

هوش مصنوعی کدامیک از مشاغل را از بین خواهد برد؟!


اطلاعات بیشتر
15 می 2022

شروع کسب و کار هوشمندانه چگونه است؟


اطلاعات بیشتر
30 ژانویه 2022

معرفی ابزار: آیا برای مدیریت زمان انجام کارها آماده‌اید؟ از GTD چه می‌دانید؟


اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت شخصی همیدفدایی. انتشار کلیه مطالب آزاد است